طراحی خودرو و تصاویر ...

طراحی یک ایده است ، تصور....

طراحی خودرو و تصاویر ...

طراحی یک ایده است ، تصور....

provesten-r4




مختص شرکت های :بوگاتی-جی ام سی-دوو- بنز-لامبورگینی-کادیلاک-سوزوکی-سیتروئن-رنو-پژوو...

نظرات 9 + ارسال نظر
tt چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

آیین عاشق بازی دنیا عوض شده ست
یوسف عوض شده ست .زلیخا عوض شده ست

سر همچنان به سجده فرو برده ام
در عشق سال هاست که فتوا عوض شده ست

خو کن به قایقت که به ساحل نمیرسیم
خو کن که جای ساحل و دریا عوض شده ست

آن با وفا کبوتر جلدی که پر کشید
اکنون به خانه آمده اما عوض شده ست

حق داشتی مرا نشناسی به هر طریق
من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست...

یه الاف

tt چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بدییییییییییییییییییییی

خودت رو معرفی میکنی یا نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

tt چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

خوشم میاد تو منو بشناسییییییییییی...
بشناس بشناس بشناس دیگه....

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیشناسمت
اول اسمت رو بگو

tt چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ

تا ذره ای زدرد خودم را نشان دهم
بگذار در جدا شدن از یار جان دهم

همچون نسیم میگذرد تا به رفتنش
چون بوته زار دست برایش تکان دهم

دل برده از من آنکه زمن دل بریده است
دیگر در این قمار نباید زیان دهم

یعقوب صبر داشت و دوری کشیده بود
چون نیستم صبور چرا امتحان دهم

یوسف فروختن به زر ناب هم خطاست
نفرین اگر تورا به تمام جهان دهم


. . . m

cut to my life

tt شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ


my enemy said to me love your enemy ...and

I obeyd him and loved myself[:S004

به چند دلیل
۱- خیلی گیری
۲ - دوست داری ادما رو سرکار بذاری
۳ - الافی
۴ - صبوری
۵ - دیر به دیر جواب میدی
۶ - معلومه که چند نفر دیگه رو هم الاف کردی
۷ - تویه یکی مونده به اخرین پیامت از I obeyd him یعنی جنس مخالفت استفاده کردی
8 - برو خودت رو الاف کن
9 - _ _ خودتی
10 - خیلی ظالمی
11 - ...
فهمیدی

tt چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ

نه به خدا من تورو الاف نکردم .آخه ازت حرصم میگیره میگی من دبیرستانیم...

خیالمو راحت کن بگو همونی که من میگم هستی یا نه؟

در ضمن منظورت از اینکه گفتی چند نفر دیگرو الاف خودت کردی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نشنوم دیگه...

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

I am the infinite sea and all worlds are but grains of

sand upon my shore


من آن دریای بی کرانه هستم .و همه ی جهان چیزی نیست جز دانه ای شن بر ساحل من...

tt چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

افسانه به افسانه افسانه ترم کردی

بیگانه زخود بودم بیگانه ترم کردی

دل را به تو بسپردم آباد کنی اما

هربار به تدبیری ویرانه ترم کردی

به خدا من دبیرستانی هستم
In the God I am high school
والا من دبیرستانی اوخورام
به خیدا مو دبیرستونیم
به چه زبونی بگم
which language caan i say
نجور دإیم
چجی بگوم



مهتاب رهایی وکیل پایه 1 دادگستری چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://mahtabrahaeei.blogfa.com

باشه باورکردمت...

... by by for all

اگه خانوم دکتر بودی چیزی
ولی وکیلی
در هر صورت بای
دوست داشتی تبادل لینک کنیم
به این هم سر بزن

پزشکی و علوم تجربی

www.hadi7.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد